Att plåta en återträff

Till helgen är det äntligen dags att återse mina gymnasiebästisar. Vi träffas alla fyra en till två gånger om året. Schemat brukar bestå av att minnas gamla anekdoter och att uppdatera varandra om vad som händer i våra liv.

Jag hoppas på att jag ska kunna ta lite roligare kort än förra gången.

Smygkort på Emma som inte alls ville bli fotad




Kort på Ruth och Sara, som inte heller ville bli fotade. Det finns ytterligare ett kort i denna serie där Sara gör sin men-ta-genast-bort-kameran-min. Jag tror jag håller inne på det kortet...


Det fanns dock en person som var lite mer välvilligt inställd till kameran. Denna person har jag inte gått i gymnasiet med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0