Slappsöndag

Efter att ha hittat på stuff hela veckan är det mycket välkommet med en slappsöndag i lägenheten. Med "hitta på stuff" menar jag att inte åka hem direkt efter jobbet utan att träffa upp någon eller några för passiva aktiviteter.  Det har fikats, varits på fotbehandling och ätit på uteservering.

Igår toppades detta med en roadtripp.  Ett bra sätt att umgås, även om de mest horribla samtalsämnen kom upp i bilen.

Eftersom det var jag som höll i bilnyckeln var det övriga som höll i kameran. När jag tar kort själv blir mest närbilder på min egen kaffemugg, men här kommer bilder där jag syns.


Vi hittade ett jättebra litet fik, men jag har ingen aning om var och kommer antagligen inte hitta tillbaka dit.


Vi hittade även till Star Wars butiken. Tyvärr hade de passat på att stänga innan vi kom dit, så vi fick nöja oss med att kika in genom fönstret.


Nu åter till slappandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0