Den nya lasten

Jag inser sakta men säkert att jag har skaffat mig en ny last. En last kallad söndagsutflykter.
Hade jag fått det beskedet för några år sedan hade det antagligen besvärat mig.

Lite som reklamen där huvudpersonen hälsar på sig själv i framtiden. Till sin fasa ser hon sitt framtida jag spela golf!

"-Men är inte golf töntigt?"
"-Jo, det är supertöntigt. Men det skiter jag i!"


Dagens utflykt var tänkt att bli en "äta glass och låtsas att det är sommar" Men med det väder som erbjuds... vem försöker vi lura? Utflyktsmålet blev därför på urban explorer tema



 

Någonstans härefter blev det för mycket att begära av min mobilkamera...

 

För att bättra på upplevelsen hade vi laddat med lite spökhistorier i bilen. Det visade sig ändå vara relativt spöktomt. Jag antar att oknytt och hattifnattar höll sig gömda till vi hade gått därifrån.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0