Skärpning

Den här veckan har jag verkligen tycket mer synd om mig själv än vanligt. Många bäckar små som man säger. Det får mig att tänka på de stora sakerna också.

Initiativförmågan blir lite som en fisk i för kallt vatten. Jag simmar ogärna till andra änden av akvariet.

Tillslut har jag ändå with a little help from my friends börjat känna mig lite piggare. Gjort några nödvändiga bokningar och beställningar. Egentligen bara några knapptryck, men det kändes som om det var något oöverstigligt. Anmärkningsvärt med tanke på att jag i mitt jobb utför både bokningar och diverse knapptryck. Det är tydligt att det är skillnad på tryck och tryck.

Jag laddar nu för en helg i Smålandet. Det blir hyrbil ner denna gång. Röda fara stannar hemma och vilar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0