Kort och gott

Har fått lite pikar om att jag inte spottade ur mig bilder på vespor och pasta efter att mamma och jag åkte till Rom.

Resan var egentligen tänkt att göras direkt efter min utbildning som en examenspresent. Så med tanke på att resan blev fördröjd med ett helt år framstår ju fördröjningen på korten som minimal.


Första dagen var jag väldigt imponerad av alla små dammar och fontäner...

Spanska trappan


Varmt utanför Vatikanen. Mamma, jag och asiaterna skyddade oss mot solen.


Inget roligt får man ha!


Utgrävningar och colosseum

Vi kostade på oss en guidad tur genom colosseum. Rekommenderas

Jag vill alltid få in sånna här kakfat när jag beställer en kaffe!


Här fick vi upp spåret till Hello Kitty Store. Enkelt och effektivt.

Hittade inga kort mig så jag antar att de måste finnas i mammas kammera.


Kommentarer
Postat av: Nancy

Mmmmm cookies :)

2011-10-06 @ 00:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0