Voulez vous crochet avec moi ce soir?

Trogna läsare av bloggen känner till ett tidigare inlägg där mina skills beträffande virkning efter vissa överdrifter uppdagades. Efter denna händelse har jag inte vågat ge mig i kast med denna lömska konst då den uppenbarligen är svårare än vad den utger sig för. Falsk marknadsföring har jag bestämt för mig inte ska uppmuntras.


Nå, såhär drygt ett år senare kände jag att det var dags att installera en dos av "kom över det". Efter en generös support av virknål, garn och instruktioner har jag nu lyckats virka en liten svart gnorf. Och faktum är att den faktiskt påminner om mönstret! Så länge jag inte blir konfronterad kommer jag hädanefter anse mig själv som expert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0